miercuri, 9 octombrie 2013

Filme apicole Iunie 2013 , verificare nucleu 2



         Trecand de la o zi la alta asteptand cu nerabdare sa treaca zilele am ajuns la ziua in care iata am gasit o regina intr-un nucleu , dar si imperecheata , la articolul de randul trecut am povestit ce inseamna iesirea la imperechere a unei regine .
      Acum la acesta am luat rama cu rama sa vad daca regina oua , in prima rama pusa o foita la crescut am gasit doar un mic faguras , la a doua rama am gasit albina mai multa dar este o rama pe care erau botcile la fel intr-un articol trecut am vorbit si despre botci , iar pe a treia  rama gasim si regina , dar nu numai atat ci si am gasit si oua , un semn ca regina este impercheata ,
    Am format acest nucleu mai asa dupa cum am vazut si eu pe internet dar si cum am mai citit din carti , si se pare ca am reusit , in ziua de azi fac un pic mai diferit , facand economie de albina .
   Dupa ce asezam ramele la loc trebuie sa va spun ca , acest stup in care tin eu albinele are trei compartimente , a cate sase rame fiecare , ele pot gazdui trei nuclee de albine iar pe timp de iarna poti ierna trei famili de albine astfel caldura se mentine mult mai bine , si trec mai usor de iarna adica pot supravietui .
   Dar la imperecherea reginelor e bine ca ele sa fie bine izolate iar in filmul de mai jos exact asta am facut am izolat foarte bine partea de jos care este format din plasa anativaroua .
   Una peste alta acest nucleu este unul reusit iar peste iarna avem asigurat populatia si bineanteles o regina tanra care va duce viata albinelor mai departe , cu aceste cuvinte va las si va spun numai bine , urmariti si mai multe filme despre albine pe acest blog vizionare placuta la filmuletul pe care vi lam descris mia sus .






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu