sâmbătă, 28 mai 2016

Noul model de stup in teste dupa o luna verificam cantitatea de puiet .

 Buna ziua iata la o luna dupa formarea acestui noi coloni intr-o lada cu totul noua am decis ca e timpul sa vedem cantitatea de puiet pe care o are asa ca l-am trecut la verificat .
 Luand ramele la mana iata am gasit si ramele cu puiet capacit si una singura eclozata , se pare ca incet incet acest stup va prinde viata deocmdat mutumit .
 Singura explicatie pe care o am este ca in acest model caldura este foarte concentrata exact ca la casele cu tavanul jos , deci nu este nevoie de un consum foarte mare de miere pentru a obtine caldura necesara intretineri puietului , astfel dezvoltarea este favorabila , dar nu prea pot sa zic nimic pana nu vad concret iar acest lucru il putem vedea impreuna pe parcursul timpului .
 In imaginea alaturata am incercat sa surprind niste larve nu stiu daca se vede , dar dupa un timp destul de indelungat in care albinele nu au iesit afara din stup a iesit si soarele si au reusit sa aduca si un pic de nectar , daca doriti puteti viziona si filmuletul de mai jos .














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu